מדברים על זה: תחושות של משפחות מפורקות

    חיה ספיר No Comments on מדברים על זה: תחושות של משפחות מפורקות

    כמידי שבוע בתכנית "עומקא דליבא" משוחחת אפרת ברזל עם אורחת מיוחדת הפותחת צוהר אל תוך חייה | השבוע שוחחה ברזל עם אורה אטיאס, אם יחידנית לעשרה כאשר שיחתן עסקה בתחושותיהם של הורים וזוגות שהחליטו לפרק את הבית המשותף שהקימו בעם ישראל

    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שני מגישה אפרת ברזל את התכנית "עומקא דליבא", ובתכנית משתתפת אורחת מיוחדת ויחד הן צוללות לעומקו של נושא כאוב בשיחה גלויה. השבוע התארחה בתכנית אורה אטיאס, אם לעשרה ילדים, המגדלת את ילדיה לבדה. כמובן, השיחה עסקה בתחושות של הורים שהחליטו לפרק את החבילה המשותפת.

    ברזל פתחה את התכנית: "זה ממש מרתק אותי איך כל פעם נוצר נושא לתכנית, שמתי לב שתמיד בהשגחה פרטית, במילים נעימות וברוגע, פתאום נוצרת הזדמנות לאנשים שבאמצע הדרך לספר את מה שבתוכם" אמרה. "שבוע שעבר במהלך שיחה עם חברה בעלת תשובה" המשיכה ברזל: "שוחחנו על כמה האימהות שלה עונה על החוסרים שהיו לה בתור ילדה, ופתאום התחלנו לדבר על איך מרגישות אימהות גרושות שמתגעגעות לילדיהם, ובאופן כללי על תחושות של הורים" אמרה אפרת.

    גב' אורה אטיאס סיפרה: "גדלתי בבית מסורתי, ובמהלך השנים התחזקתי ועברתי לחינוך חרדי בבני ברק, נולדו לנו עשרה ילדים והכל היה טוב. אני לא רוצה לומר את כל הפרטים של המשבר, אבל עשיתי את זה בהתייעצות עם גדולי ישראל, זה היה נורא קשה" סיפרה אטיאס.

    האזינו לשיחה המרתקת:

     

     



    0 תגובות